Praca tymczasowa

Praca tymczasowa polega na tym iż Agencja, jako pracodawca, wynajmuje pracownika tymczasowego swojemu klientowi. Przez cały okres świadczenia pracy u naszego klienta pracownik związany jest umową z Agencją.

Proces rekrutacji i zatrudnienia można opisać w następujących krokach:
1. Wybór i podpisanie umowy z pracownikiem, skierowanie na badania lekarskie, przeprowadzenie szkolenia wstępnego BHP.
2. Oddelegowanie do pracy u naszego klienta – przeprowadzenie szkoleń BHP na stanowisku pracy i innego niezbędnego przeszkolenia;
3. Sporządzenie list płac, terminowe regulowanie wynagrodzeń oraz opłacanie składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
4. Zakończenie pracy – wystawienie świadectwa pracy.

Jak widać z przedstawionego schematu Agencja przez cały okres świadczenia pracy jest Twoim pracodawcą. Dbamy o to byś miał higieniczne i bezpieczne warunki pracy oraz by Twoje wynagrodzenie było wypłacone w terminie. Posiadamy polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej a także, na Twoje życzenie, ubezpieczymy Cię dobrowolną polisą pracowniczą. Twoje zadowolenie ze współpracy z nami przekłada się wprost na zadowolenia naszych klientów. Dbamy o zadowolenie naszych pracowników, którzy są naszym najbardziej wartościowym dobrem.

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z nami złóż swoje CV za pomocą umieszczonego poniżej formularza.

ILVES SP. Z O.O.

ul. Wejherowska 56A
84-240 Reda

tel./fax +48 58 674 31 57